Telefonska prodaja je odličen način marketinga za današnje čase
Danes živimo v okolju, kjer se vse izvaja zelo hitro, ter je hitrost pri delu ključnega pomena za uspeh. To pa zato, ker živimo v 21. stoletju, kjer pa je digitalizacija že naredila zelo velik napredek v tej smeri, kako delamo in pa gledamo na svet.
Glede na to, pa so se določena področja dela morala prilagoditi tem spremembam v tehnologiji. Primer tega, pa je lahko telefonska prodaja in telefonski marketing. Ker se danes vsem ljudem zelo mudi, je z klasičnimi metodami prodaje in marketinga, lahko zelo težko doseči več novih strank, saj za to preprosto ne bodo imele časa. Tako pa lahko pogledamo telefonsko prodajo, kjer pa se ves pogovor izvaja preko telefonskega klica.
Telefonski klic pa zahteva zelo malo časa. Prav tako pa se z stranko ne rabimo dobiti na nekem mestu v živo, temveč se lahko telefonska prodaja seveda izvede na daljavo. Tako pa že tukaj prihranimo kar nekaj časa, saj se lahko sestanki v živo kar nekaj zavlečejo, zaradi raznih dejavnikov na katere ne moramo vplivati, kot je na primer promet.
Med drugim, pa se lahko preko telefonskega klica hitro zmenimo zgolj ključne stvari, ki so vključene v telefonsko prodajo. Tako pa ne bomo nepotrebno porabljali časa stranke, kot tudi ne svojega. Glede na to, pa lahko rečemo, da je telefonska prodaja odličen način marketinga, ki ne porabi nepotrebnega časa, ter lahko zelo hitro dosežemo bistvo.
Zato pa se je danes že tudi ogromno podjetji preusmerilo v telefonsko prodajo, saj so tudi sami ugotovili, da telefonska prodaja prinese ogromno prednosti in pa skoraj nobene slabosti. Tako pa telefonska prodaja tudi omogoča še vedno neko raven osebnega stika, saj se vseeno slišimo preko glasu, čeprav se ne vidimo v živo. Še vedno je to veliko bolje, kot da se marketing izvaja preko sporočil, saj ta ne predstavljajo nobene vrste osebnega stika.