Na kakšen način lahko influencerji prispevajo k povečanju vaše prodaje

Influencerji ali vplivneži so osebe, ki vam lahko pomagajo tudi pri povečanju prodaje vaših storitev ali izdelkov. Za promocijo vašega podjetja oziroma blagovne znamke je pomembno, da si izberete takšnega vplivneža, ki ima dovolj veliko ciljno skupino sledilcev, obenem pa je tudi vesten, kreativen ter zna stopiti izven svojih okvirjev.

To pomeni, da se morate osredotočati na takšne vplivneže, ki objavljajo tudi zadostno količino objav, ki so skladna z določili pogodbe sodelovanja. Prav tako morajo objave biti tudi estetsko pa tudi vsebinsko dovolj privlačne za čim širšo množico ljudi.

Količina časa, ki ga influencerji namenjajo marketingu na socialnih omrežjih

Vsekakor je zelo pomembno, kdo so influencerji za vaše podjetje. Preden se odločite za pravega, je treba dobro preveriti tudi njegov karakter, znanje, življenjski slog. Ne nazadnje pa je pomembna tudi sama količina časa, ki ga vplivnež namerava nameniti izvajanju samega marketinga na družabnih omrežjih.

Nekateri influencerji takšno delo opravljajo poleg svoje redne službe, spet drugim pa je takšno delo glavni vir dohodka.

Življenjski slog influencerja mora biti ustrezen vaši blagovni znamki

Pri izbiri naj bodo v ospredju influencerji, ki imajo življenjski slog in vsebino na spletu ustrezno za promocijo vaše znamke. Niso namreč prav vsi influencerji primerni za vsakogar oziroma za vsako blagovno znamko ali podjetje. Medtem ko bo influencer preizkušal vaše storitve ali izdelke, se bo na podlagi dobre izkušnje odločil za sodelovanje z vami.

Nato bo izdelek predstavil na povsem inovativen način tudi svojim sledilcem. Posledično bodo sledilci najprej delili svoje pozitivne izkušnje. Praviloma influencerji s strani podjetij dobijo tudi kodo za popust, ki velja nekaj dni, lahko tudi do več tednov. Kodo nato posredujejo tudi sledilcem. To pa je za njih še dodatna motivacija, da se odločijo za nakup. Vse skupaj pa je seveda izjemno dobra marketinška poteza, za katero so torej ne nazadnje odgovorni prav influencerji.